Ofte Stillede Spørgsmål

Vi har forsøgt at samle nogle af de spørgsmål, vi oftest modtager. Klik på spørgsmålet for at vise svaret.


Fragt og forsendelse

 

HVORNÅR SENDER I PAKKER?

Vi sender pakker hver dag fra vores lager. Vi sender pakke en-to gange om ugen fra vores butikker. Vi garanterer, at din bestilling behandles samme dag, hvis du lægger den inden kl. 12:00. Hvis du lægger den derefter, bliver den først behandlet den næste hverdag.

Når du går til indkøbskurven, kan du se den samlede forventede leveringstid for din bestilling. Husk at leveringstiden gælder, fra din ordre behandles. Eksempel: bestiller du lørdag aften, og får oplyst 1-2 hverdages leveringstid, kan du forvente at modtage din bestilling tirsdag eller onsdag. Bestiller du tirsdag kl. 10:00, og får oplyst 1-3 hverdages leveringstid, kan du forvente at modtaget din bestilling onsdag, torsdag eller fredag.

Vi arbejder med tre grupper af leveringstid:

1-2 hverdage: produkterne forventes at kunne afsendes fra vores online lager, den først kommende hverdag. Bestiller du inden 12:00 mandag-fredag, bliver ordren behandlet samme dag.

1-3 hverdage: produkterne forventes at kunne afsendes samlet fra én af vores tre butikker. Vi kan ikke garantere hurtigere levering, da butikkerne ikke kan aflevere pakker hver dag. Ofte kommer posten også tidligt på dagen, og derfor kan vi ikke garantere at bestillinger lagt inden 12:00, kan ekspederes samme dag ude i butikkerne.

2-6 hverdage: produkterne befinder sig i flere forskellige butikker. Vi samler dem sammen ét sted, og afsender bestillingen. Det tager op til en uge at få samlet varer fra alle afdelinger, hvorfor estimatet i udgangspunktet ikke kan være mere præcist. Du er altid velkommen til at tilkøbe ekstra fragtydelser, hvis du ønsker bestillingen sendt hurtigere - du kan købe fragt her:

Fragt til Pakkeshop (vælg denne, hvis din ordre er lagt med fragt til en pakkeshop. Der sendes til samme pakkeshop).

Fragt med Omdeling (vælg denne, hvis din ordre er lagt med fragt med omdeling. Der sendes til samme adresse).

Bemærk: når du bestiller fragtydelser, kan du ved checkout vælge metoden "Arrangement / Ydelse" for ikke at betale fragt igen. Vi fjerner altid eventuel ekstrabetalt fragt fra din ordre.

 

HVORNÅR KOMMER MIN PAKKE?

Hvis du har bestilt inden kl 12, kommer den næsten altid hverdagen efter du har bestilt, og i nogle tilfælde to hverdage efter. Hvis du ikke hører andet fra os, vil din pakke som oftets dukke op i løbet af 1-2 hverdage (i sjældne tilfælde 3).

 

FÅR JEG BESKED NÅR I HAR SENDT PAKKEN?

Du vil ofte, men ikke altid, modtage en mail med trackingnummer, når pakken afsendes. Dette sker typisk om eftermiddagen. Hvis du ikke får en mail eller et opkald fra os, kan du forvente at din bestilling bliver behandlet ved først kommende lejlighed.

 

PAKKEN ER IKKE DUKKET OP - HVAD GØR JEG?

Pakken kan tage 1-2 hverdage om at dukke op fra vi har sendt den. Er den ikke dukket op efter 2 hverdage, eller har du mistanke om at den er forsvundet, bør du hurtigst muligt tage kontakt til os, og så tager vi med det samme fat på situationen.

 

EN ELLER FLERE VARER I PAKKEN ER BESKADIGET. PAKKEN HAR INGEN SYNLIGE SKADER.

Kontakt os straks efter modtagelse. Kontrollér altid produkterne, når du åbner pakken. Hvis produkterne har synlige fejl, råder vi dig til at tage et par billeder f.eks. med en mobiltelefon.

 

EN ELLER FLERE VARER I PAKKEN ER BESKADIGET. PAKKEN HAR SYNLIGE SKADER.

Bed personalet du får udleveret pakken fra om at overvære mens du åbner pakken og undersøger indholdet. Hvis indholdet har synlige fejl, skal du nægte modtagelse eller som minimum få skrevet en kvittering på, at pakken er modtaget under protest grundet synlig transportskade. Tag altid billeder f.eks. med en mobiltelefon.

 


Lagerstatus på varer

 

VAREN STÅR SOM "PÅ LAGER I BUTIK" - HVAD BETYDER DET?

Varen er i øjeblikket kun på lager i en af vores 3 fysiske butikker, men ikke på Online-lageret. Det kan give en forsinkelse, hvis varen skal hentes ned til vores lager. Hvis butikken har alle varer du har bestilt, vil din forsendelse dog normalt blive sendt fra butikken uden yderligere forsinkelser.

 

VAREN STÅR SOM UDSOLGT - FÅR I DEN IGEN?

Måske! Sommetider står der en forventet leveringsdato - den skal dog altid tages med forbehold.

 


 

Bestilling og afbestilling

 

Jeg har annuleret min ordre - hvornår får jeg mine penge?

Hvis du har betalt med Dankort, har vi ikke hævet nogle penge hos dig, med mindre vi har sendt varer.

Hvis du har betalt med et debitkort (f.eks. Mastercard, VISA Elektron) er pengene reserveret, men befinder sig stadig på din konto. Der kan desværre i få tilfælde gå op til 14 dage, før de blive låst op, så du kan bruge dem. Det er desværre ikke noget vi kan påvirke direkte, men kontakt os alligevel, såfrem det sker. Så kan vi dokumentere at betalingen er slettet, og så kan din bank låse op for indbetalingen.

 

Vi benytter Quickpay/DIBS Payment Gateway til sikkert at håndtere kortbetaling, så du er garanteret at dine oplysninger behandles fortroligt.

Cc

 

HURTIG LEVERING

GRATIS FRAGT VED 399 KR.

HJÆLP OG RÅDGIVNING

Nyhedsbrev -tilmeld

Nyhedsbrev -afmeld -2